Reklamace a servis

Před zasláním zboží k reklamaci

Za většinu problémů mohou drobné potíže, které je schopen uživatel odstranit svépomocí, aniž by musel zařízení odesílat do servisu. Různé vady však mohou způsobovat různé problémy. V případě nestandardního chování vždy jako první vyzkoušejte zařízení restartovat. Pokud bude vykazovat problémy i po restartování, ujistěte se, že je zařízení připojeno ke správné a fungující nabíječce. Také odpojte všechny periferie, paměťovou kartu či flash disk a opět zařízení restartujte.

Nic není důležitější než vaše data. Proto pokud je to možné, zálohujte si svá data ještě před tím, než budete dělat cokoliv dalšího.

Jestliže problém bude přetrvávat i po restartování zařízení, je nasnadě obrátit se na technickou podporu, která poradí přesné řešení problému a nasměruje vás na další řešení. Využít můžete livechat pro obchodně-technickou podporu, nebo položit dotaz na stránkách nově spuštěného komunitního fóra KOMUNITA PODPORY LENOVO , kde vám s vyřešením problému pomůže široká odborná veřejnost.

Jako poslední krok zkuste zařízení obnovit do továrního nastavení. Obnovení do továrního nastavení smaže všechna data ze zařízení a uvede jej do výchozího stavu. 

Autorizovaná servisní střediska

Jestliže se Vám problém nepodařilo vyřešit, obraťte se s reklamací na nás servis@e-lenovo.cz nebo přímo na autorizované servisní středisko:

Tablety Lenovo (Lenovo TAB, YOGA)
Tel: +420 800 702 703 PO-PÁ 9:00-18:00
Záruční i pozáruční servis pro tablety Lenovo zajišťuje společnost van Eupen Repair Czech s.r.o.. V případě dotazů ohledně reklamace vašeho zařízení prosím kontaktujte reklamační linku na výše uvedeném telefonním čísle, nebo pište na support_cz@lenovo.com.

Notebooky a počítače Lenovo (Lenovo, IdeaPad, IdeaCentre, YOGA, LEGION)
Tel: 800 702 703 PO-PÁ 9:00-18:00
Záruční servis pro produkty Lenovo je realizován prostřednictvím kurýrní služby - zařízení budou dopravena do servisního střediska a po opravě doručena zpět k vám zcela zdarma. Pro nahlášení servisního požadavku, prosíme, kontaktujte naši zákaznickou linku na výše uvedeném telefonním čísle, nebo využijte livechat či službu pro zpětný telefonický kontakt. V případě mimozáručního servisu vám na zákaznické lince doporučí nejbližší servisní středisko.

Produkty Lenovo řady Think  (ThinkPad, ThinkPad Tablet, ThinkCentre, ThinkStation, ThinkVision)
Tel: 800 353 637 PO-PÁ 9:00-17:00
Záruční i pozáruční servis pro produkty Lenovo Think zajišťuje síť Lenovo autorizovaných servisních partnerů. V případě dotazů ohledně hardware prosím kontaktujte naši bezplatnou zákaznickou linku pro řadu Think na výše uvedeném telefonním čísle, nebo pište na info@lenovo.cz
Seznam Lenovo autorizovaných servisních partnerů pro řadu Think

On-Site záruka pro zařízení Lenovo
Tel: 800 353 637 PO-PÁ 9:00-18:00
Pokud jste si zakoupili zařízení Lenovo spolu s On-Site zárukou, nebo tuto záruku přikoupili, kontaktujte, prosím, pro nahlášení servisního požadavku zákaznickou linku na výše uvedeném telefonním čísle.

Servery Lenovo (ThinkServer)
Záruční i pozáruční servis pro Lenovo DCG produkty zajišťuje síť Lenovo autorizovaných servisních partnerů. V případě potřeby nahlášení poruchy kontaktujte servisní středisko na lince 272 131 316. Seznam Lenovo autorizovaných servisních partnerů pro Lenovo EBG.

Příslušenství Lenovo
S požadavek na servis u nás zakoupeného příslušenství Lenovo se obraťte přímo na nás servis@e-lenovo.cz. Pokud chcete reklamovat příslušenství, které bylo součástí zakoupeného produktu Lenovo, postupujte, prosím, stejně jako v případě reklamace samotného zařízení. Nahlašte tedy servisní požadavek podle typu zařízení.